2018. åprilis 20., péntek

bĂșcsĂșzĂĄs

Eljött az ideje a bĂșcsĂșzkodĂĄsnak is. KĂ©t teljes hĂłnapot töltöttĂŒnk Izlandon, Ă©s minden percĂ©t szerettĂŒk. Holnap reggel indulunk haza, Ă©s vĂ©get is Ă©r az Erasmus kalandunk. BĂĄr hiĂĄnyoznak mĂĄr az otthoniak, azĂ©rt az utolsĂł napokban többször elszomorodtunk, hogy itt kell hagynunk az iskolĂĄt, a gyerekeket, tanĂĄrokat, a vĂĄrost Ă©s az egĂ©sz oszĂĄgot. RemĂ©ljĂŒk, hogy lesz mĂ©g lehetƑsĂ©gĂŒnk visszatĂ©rni ide. 
CsĂŒtörtökön iskolai szĂŒnet volt, ugyanis az izlandiaknĂĄl ez nemzeti ĂŒnnep. Április 18-a utĂĄni elsƑ csĂŒtörtök a nyĂĄr elsƑ napja. Csak halkan jegyzem meg, hogy alig van több, mint 10 fok. MesĂ©lte a gyakvezĂŒnk, hogy ilyenkor az egĂ©sz vĂĄros az utcĂĄra vonul, a lĂĄnyok kis szoknyĂĄban, pulcsiban, aztĂĄn ĂĄltalĂĄban ott didereg mindenki, mert van, hogy a hĂł is esik mĂ©g ilyenkor. Mi nem tapaszaltunk sokat most ebbƑl, lĂĄttunk egy futĂłversenyt, Ă©s tĂ©nyleg több ember volt az utcĂĄn, de azt a "nagy fesztivĂĄlt", ami van ilyenkor a vĂĄrosban, nem lĂĄttuk.
Ma elbĂșcsĂșztak a gyerekek Ă©s tanĂĄrok tƑlĂŒnk. Reggel az osztĂĄlyom egyĂ©ni foglalkozĂĄs helyett megvendĂ©gelt sĂŒtikre Ă©s gyĂŒmölcslĂ©re (fahĂ©jas csigĂĄk, magvas kenyĂ©rke stb.) MĂĄr ezen meglepƑdtem, mert -bĂĄr mondta a gyakorlatvezetƑnk, hogy dĂ©lutĂĄn szĂĄmĂ­tsunk egy kis sĂŒtizĂ©sre, kĂĄvĂ©zĂĄsra - nem szĂĄmĂ­tottam rĂĄ, hogy mĂ©g egy kĂŒlön sĂŒtizĂ©st is szerveznek nekem az osztĂĄlyon belĂŒl. Ezek utĂĄn mĂ©g jobban meglepƑdtem, amikor egy ajĂĄndĂ©kocsomagot adtak ĂĄt. Kaptam egy kis porcelĂĄn tĂĄlat, egy pici bögrĂ©t , hogy majd mindig rĂĄjuk gondolok, ha iszom a kĂĄvĂ©mat a bögrĂ©bƑl ;), egy kis desszertet. De, ami a legjobban esett, Ă©s amin nagyon meghatĂłdtam, hogy kaptam egy összefƱzött fĂŒzetet, benne jĂłkĂ­vĂĄnsĂĄggal, a gyerekek fotĂłival Ă©s rajzaival, Ă©s a legvĂ©gĂ©re egy közös kĂ©p volt beragasztva a kisfiĂșrĂłl (akit ebben a kĂ©t hĂłnapban kellett megfigyelnem Ă©s foglalkoznom) Ă©s rĂłlam.
DĂ©lutĂĄn az ebĂ©dlƑben szerveztek nekĂŒnk egy kis tortĂĄzĂĄst, kĂĄvĂ©zĂĄst. Kaptunk egy tĂ©rkĂ©pet IzlandrĂłl, megkaptuk Ă©s gyakorlat Ă©rtĂ©kelĂ©sĂ©t. MĂ©g egy rövid ideig beszĂ©lgettĂŒnk, majd bĂșcsĂșzkodtunk, Ă©s jöttĂŒnk haza. A spanyol lĂĄny (akivel egy osztĂĄlyban is voltam) mĂ©g meghĂ­vott magukhoz este tĂĄrsasozni, iszogatni, beszĂ©lgetni, Ășgyhogy miutĂĄn bepakoltunk mindent, ĂĄtmegyĂŒnk hozzĂĄ Ă©s norvĂ©g barĂĄtjĂĄhoz, hogy az utolsĂł itt töltött estĂ©nken mĂ©g kicsit kikapcsolĂłdjunk.😊


amit az osztĂĄlytĂłl, Ă©s a gyakorlatvezetƑnktƑl
 kaptam bĂșcsĂșajĂĄndĂ©knak.


tegnap elbĂșcsztunk a vĂĄrostĂłl
a lĂĄnyok merengtek, Ă©n meg
Ă©pĂ­tettem egy kƑoszlopot a többi mellĂ©.
kikötƑ

utolsĂł közös kĂ©p a tĂłnĂĄl, esƑben 

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se